درباره ما

اهداف شرکت نوآهنگ
اهداف سازمانی : در این راستا شرکت سیستم مدیریت یکپارچه برمبنای استانداردهای  :
ISO9001-2008
ISO14001-2004
OHSAS18001-2007
را به عنوان الگوی مدیریت خود انتخاب نموده و به دنبال دستیابی به اهداف ذیل می باشد .
1-ارتقاء آگاهی و توانمندسازی کارکنان در خصوص مسائل مربوط به کیفیت، محیط زیست و ایمنی و بهداشت از طریق آموزش مستمر
2-ایمن سازی سیستم ها و نحوه انجام فعالیتها به منظور کنترل و کاهش مخاطرات شغلی
3-پیشگیری از آلودگی محیط زیست ازطریق کاهش منابع آلاینده محیط و مصرف انرژی
4-ارتقاء سطح رضایت مندی مشتریان از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب
5-بکارگیری روش های مناسب مدیریتی در راستای افزایش کارایی سیستم نگهداری و تعمیرات
مدیریت شرکت تعهد خود را نسبت به تحقق موارد فوق ، رعایت الزامات قانونی و مقررات مربوط و همچنین بهبود مستمر اثربخشی فرآیندها و سیستم مدیریت یکپارچه اعلام نموده واز کلیه کارکنان انتظار دارد در راستای دستیابی به مفاد این خط مشی با همدلی و همکاری در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گامهای مؤثر بردارند.
 ماموریت ما
نوآهنگ درصنایع صوت – پیجینگ و سیستم کنفرانس پوشش گروه ها و کمیته های متخصص و فنی خود مسؤلیت طراحی – ساخت و تولید واردات و صادرات و ارایه به روزترین محصولات در حوزه های فوق و نیز خدمات پس از فروش و نگهداری و تعمیر، سرویس و بهینه سازی محصولات و خدمات و اجرای پروژه های نصب و فنی آنها را عهده دار می باشد.

منشور اخلاقی شرکت نوآهنگ
 نوآهنگ خدمت گزاری به مشتریان را توفیقی الهی ، ارزشمند و افتخار آفرین دانسته و حصول رضایت باری تعالی را در رضایت مشتریان خود می داند .
كاركنان شركت انجام صحیح و دقیق خواسته مشتریان را در كوتاه ترین زمان ممكن ضروری دانسته ، تعهد می نمایند تا ضمن حفظ حقوق ایشان از اتلاف وقت مشتریان در مراجعه به بخشهای مختلف جلوگیری نمایند
كاركنان شركت وظیفه دارند تا با رعایت ادب ، احترام و تواضع به ارائه خدمات به مشتریان بپردازند .
كاركنان شركت وظیفه دارند تا ضمن همكاری در ارائه خدمات مشاوره ای به مشتریان ، هرگونه اطلاعات مورد نیاز آنان را با توجه به قوانین و مقررات داخلی شركت فراهم آورند .
كاركنان شركت كوشش خواهند نمود تا خدمات خود را با شیوه ای مناسب و با كیفیت مطلوب در اختیار مشتریان قرار دهند .
كاركنان شركت كوشش خواهند نمود تا با رعایت نظم ، آراستگی و برقراری ارتباط شایسته و صمیمانه با مشتریان حضور آنان را در جمع خویش مغتنم شمارند .
كاركنان شركت پاسخگو بودن در مقابل مردم را موجب تعالی خود و شركت می دانند .
شركت به نظرات و پیشنهادات مشتریان ارج نهاده آن را موجب رشد و ارتقاء كیفت كالا و خدمات خود می داند.
شرکت نوآهنگ مبنای ارزیابی فعالیتهای خود را نظرات و میزان رضایت مندی مشتریان دانسته ، معتقد است كه رضایت مشتری به افزایش اعتماد ایشان به كالا و خدمات ارائه شود توسط شركت می انجامد .