مقالات

معرفی بهترین برندهای اکو آمپلی فایر

یکی از معروف ترین برندهای اکو آمپلی فایر برند سفیر می باشد. اکو آمپلی فایر سفیر که از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است، از یک باتری بک آپ بسیار قدرتمند بهره مند بوده و قابل حمل می باشد. اکو آمپلی فایرهای ساخت این برند قابلیت اجرای عملکرد مناسب در هر دو حالت اتصال به برق و اتصال به باتری را دارا می باشند.

 

آشنایی با برندهای اکو آمپلی فایر

به منظور آشنایی با برندهای اکو آمپلی فایر بهتر است ابتدا به طور مختصر با مزایای خرید اکو آمپلی فایر و کاربردهای آن آشنا شویم. سپس در ادامه بحث به معرفی برندهای اکو آمپلی فایر خواهیم پرداخت تا شما با بهترین برندهای موجود در این زمینه آشنا شده و با خیالی راحت به خرید دستگاه مورد نیازتان بپردازید.

اکو-آمپلی-فایر-چیست

اکو آمپلی فایر چیست؟

جالب و در عین حال لازم است بدانید صداهایی که در مراسمات گوناگون به وسیله افراد و یا ابزارهای موسیقی تولید می شوند، برای این که در سراسر محل مورد نظر پخش شده و کیفیت قابل قبولی داشته باشند، لازم است تقویت گردند. تقویت صوت با استفاده از دستگاه اکو آمپلی فایر و پاور میکسر صورت می پذیرد.

گفتنی است که دو دستگاه مذکور دارای یک بخش مشترک به نام آمپلی فایر هستند. آمپلی فایر اهمی ولتی کاربردی ترین آمپلی فایر موجود در بازار هستند. به یاد داشته باشید که از تفاوت آمپلی فایر اهمی و ولتی نباید چشم پوشی کرد. تفاوت اکو آمپلی فایر و میکسر در ورودی میکس صدا است.

اکو آمپلی فایرها که از زمان های گذشته تا به امروز به منظور تقویت صدا مورد استفاده قرار گرفته اند، غالبا در مساجد، مدرسه ها، هیئت ها، بانک ها و… کاربرد دارند. بی شک بارها و بارها در زمان حضور در مسجد انواع آمپلی فایر مساجد را مشاهده نموده اید. این دستگاه ها که ظاهری چهارگوش و صندوق مانند دارند، از تعدادی ولوم بر روی بدنه خود برخوردار هستند. صوت ایجاد شده ابتدا توسط این دستگاه تقویت و پس از آن منتشر می گردد تا بدین ترتیب مخاطب صدایی با کیفیت و واضح را بشنود.

معرفی برندهای اکو آمپلی فایر

  • اکو آمپلی فایر سفیر؛ یکی از برترین برندهای اکو آمپلی فایر

یکی از برترین برندهای اکو آمپلی فایر برند سفیر می باشد. اکو آمپلی فایر سفیر که از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است، از یک باتری بک آپ بسیار قدرتمند بهره مند بوده و قابل حمل می باشد. اکو آمپلی فایرهای ساخت این برند قابلیت اجرای عملکرد مناسب در هر دو حالت اتصال به برق و اتصال به باتری را دارا می باشند. این دستگاه که قدرتی فوق العاده و منحصر به فرد دارد، از زمان شارژ بالایی برخوردار می باشد.

اگر به آن دسته از افرادی تعلق دارید که به دنبال خرید یک اکو آمپلی فایر کاربردی با قیمت ایده آل هستید، لازم است بدانید برند سفیر یکی از برترین برندهای اکو آمپلی فایر است که از خرید محصولات آن پشیمان نخواهید شد.

اکو-آمپلی-فایر-سفیر

 

  • اکو آمپلی فایر بیسکو؛ یکی از معروف ترین برندهای اکو آمپلی فایر

یکی از صاحب نام ترین برندهای اکو آمپلی فایر که در زمینه تولید تمام تجهیزات صوتی نیز حرف برای گفتن دارد، برند بیسکو است. اکو آمپلی فایرهای ساخت این برند از کیفیت قابل توجه و طول عمر و ماندگاری بسیار چشمگیری برخوردار می باشند.

قیمت مناسب یکی دیگر از ویژگی های مهم اکو آمپلی فایرهای بیسکو می باشد. اگر قصد دارید در عین پرداخت هزینه های نه چندان زیاد یک دستگاه کاربردی، خوش ساخت و با کیفیت خریداری نمایید، بیسکو پیشنهادی طلایی برای شما است.

گفتنی است که بیسکو به عنوان یکی از صاحب نام ترین برندهای اکو آمپلی فایر محصولات تولیدی خود را در مدل های مختلفی طراحی و تولید نموده و روانه بازار می کند. آنچه میان همه این مدل ها مشترک است، باتری بک آپ قوی، توان خروجی بالا، قابلیت حمل و جا به جایی و امکان اجرای عملکرد در دو حالت اتصال به برق و باتری می باشد.

اکو-آمپلی-فایر-بیسکو

 

  • اکو آمپلی فایر جاسکو؛ یکی از معتبرترین برندهای اکو آمپلی فایر

جاسکو یکی دیگر از برندهای اکو آمپلی فایر است که طرفداران بسیاری دارد و این دسته از محصولات تولیدی خود را در مدل های متنوعی عرضه می کند. تعداد ورودی و خروجی مناسب، توان خروجی بالا، محدوده پهنای باند مناسب، قیمت مقرون به صرفه، کیفیت عالی، ابعاد و وزن مناسب و… همه و همه تنها نمونه هایی از ویژگی های اکو آمپلی فایرهای ساخت جاسکو است که مدل های متنوعی دارند.

اگر رویای انتشار یک صدای با کیفیت و دارای وضوح بالا را در سر می پرورانید، جاسکو می تواند تحقق بخش رویای شما باشد. با پرداخت هزینه ای نه چندان زیاد، صاحب یک اکو آمپلی فایر کاربردی خواهید شد.

قیمت اکو آمپلی فایر جاسکو

عوامل متعدد و متنوعی وجود دارند که قیمت اکو آمپلی فایرهای ساخت برند جاسکو را تحت تاثیر قرار می دهند. از جمله مهم ترین عوامل موثر بر قیمت اکو آمپلی فایر جاسکو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تعداد کانال ها
  • میزان توان خروجی
  • خدمات پس از فروش
  • برخورداری از محافظ قوی
  • برخورداری از فن های خنک کننده
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • قابلیت اتصال به یو اس بی

اکو آمپلی فایر جاسکو

 

  • اکو آمپلی فایر تندر؛ یکی از پر طرفدارترین برندهای اکو آمپلی فایر

یکی از پر طرفدارترین برندهای اکو آمپلی فایر که در میان مشتریان این دستگاه ها آوازه ای به نیک نامی و کیفیت دارد، تندر است. اکو آمپلی فایر تندر یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت تندر الکترونیک است که از قدرت قابل قبول و طول عمر مناسبی برخوردار می باشد. خرید اکو آمپلی فایر تندر به آن دسته از افرادی که تمایل دارند در عین صرفه جویی در هزینه ها خریدی موفق را تجربه کنند، توصیه می شود.

تعداد ورودی ها و خروجی ها در هر یک از مدل های این برند مناسب می باشد. اکو آمپلی فایرهای ساخت این شرکت از توان خروجی بالایی برخوردار بوده و ابعاد مناسبی دارند که موجب شده است امکان جا به جایی و حمل و نقل آن ها میسر باشد.

اکو آمپلی فایر تندر

 

  • اکو آمپلی فایر پارسا صوت؛ یکی از مشهور ترین برندهای اکو آمپلی فایر

پارسا صوت نیز یکی دیگر از برندهای اکو آمپلی فایر است که طرفداران بی شماری دارد. محصولات ساخت این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در مدل های متعدد و متنوعی طراحی و تولید شده و روانه بازار می شوند. طول عمر محصولات این شرکت به دلیل کیفیت قابل توجه آنان بالا است. بنابراین شما در ازای پرداخت هزینه ای که چندان هم زیاد نیست، محصولی را خریداری می کنید که سال ها و سال ها همچون روز اول کار می کند. تعداد ورودی و خروجی مناسب، کارایی قابل قبول، قدرت بالا و… از مهم ترین ویژگی ها و مزایای خرید اکو آمپلی فایر پارسا صوت است.

 

خواندن  دستگاه اذان گوی اتوماتیک چیست؟

سوالات متداول

آمپلی فایر دارای چند مدل است؟

آمپلی فایرهای اهمی و ولتی دو نوع کاربردی آمپلی فایر موجود در بازار هستند.

از اکوآمپلی فایر ها در چه مکان هایی بیشتر استفاده می‌شود؟

اکو آمپلی فایرها که از زمان های گذشته تا به امروز به منظور تقویت صدا مورد استفاده قرار گرفته اند، غالبا در مساجد، مدرسه ها، هیئت ها، بانک ها و… کاربرد دارند.

معروف ترین برند های آمپلی فایر چه نام دارند؟

اکو آمپلی فایر پارسا صوت، اکو آمپلی فایر تندر، اکو آمپلی فایر جاسکو، اکو آمپلی فایر سفیر، اکو آمپلی فایر بیسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *