مقالات

بهترین سیستم صوتی خانگی 2024

بهترین سیستم صوتی

در این مقاله قصد داریم 20 نمونه از بهترین و مدرن ترین سیستم های صوتی خانگی را معرفی کنیم.  به ویژگی ها و امکانات هر کدام نیز خواهیم پرداخت. سیستم صوتی خانگی امروزه یکی از محبوب ترین لوازمی محسوب می شود که برای تکمیل جشن ها و مراسم های مهمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم صوتی خانگی می ‌تواند لذت شنیدن موسیقی و دیدن فیلم ها را چند برابر کند. از این رو خیلی از افراد تصمیم می‌ گیرند یک سیستم صوتی خانگی برای خود خریداری کنند. اما نکته بسیار مهم این است که در هنگام خرید سیستم صوتی خانگی ، باید تمام نکات در مورد ویژگی های آن  مورد بررسی قرار داده شود.

اجزای سیستم های صوتی خانگی

در ابتدا اولین و مهمترین چیزی که باید در مورد سیستم صوتی خانگی در نظر داشته باشید این است که نیاز شما به چه صورتی است؟ شما متناسب با نیازی که دارید باید سیستم صوتی خانگی خود را انتخاب و خریداری کنید. در وهله اول بودجه مورد نظر خود را در نظر بگیرید. مسلما هر چه میزان بودجه شما بیشتر باشد، می توانید دستگاهی با کیفیت عالی بخرید.  اگر به هر دلیلی بودجه شما محدود است، قاعدتا باید از  بعضی از امکانات دستگاه صرف نظر کنید.

اما به جز مبحث بودجه، دومین نکته ای که باید به خوبی به آن توجه کنید، نوع و متراژ خانه و محیطی است که قصد استقرار سیستم صوتی در آن را دارید. است چرا که سیستم های صوتی خانگی به متراژ خانه بستگی دارند. اگر شما قرار است که برای یک آپارتمان کوچک و متوسط از این سیستم استفاده کنید، قطعاً نیاز به سیستمهای خیلی قوی  ندارید. بلکه یک سیستم صوتی خانگی با قدرت معمولی نیز پاسخگوی شما است.

راهنمای خرید سیستم صوتی خانگی

اما مسلماً اگر قصد خرید یک سیستم صوتی خانگی برای یک مجموعه بزرگ  (یک ساختمان بزرگ، سالن و …)  را دارید، قاعدتاً باید سیستم شما پرقدرت تر باشد تا تمام محیط را در بر بگیرد.

به جز بحث بودجه و متراژ خانه و محیط، یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که در هنگام خرید سیستم صوتی خانگی باید لحاظ شود ویژگی‌ها و اجزای سیستم صوتی خانگی است. یک سیستم صوتی خانگی از چند قسمت بسیار مهم تشکیل شده است که ۳ عدد از آنها، جزو مهم ترین ها هستند و شما در هنگام خرید باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید.

  • یکی از اصلی ترین اجزای مهم سیستم صوتی خانگی اسپیکر است.  اسپیکر ها از اصلی ترین اکسسوری ها این دستگاه ها  محسوب می شوند و باید برای خرید آنها به همه نکات مهم توجه شود. خیلی از افراد هنگام خرید اسپیکرها، زیبایی و طراحی آن را در نظر می‌گیرند. قطعاً زیبایی می‌تواند نکته مهمی در هنگام خرید باشد، اما باید امکانات و مزایای آن را نیز در نظر داشته باشید.
  • به جز اسپیکر، آمپلی فایر یا تقویت کننده نیز برای سیستم صوتی خانگی لازم است و معمولاً  در دو نوع استریو و سینمای خانگی وجود دارد. یک نوع برای پخش صداهای دو کاناله و  نوع دوم هم  برای پخش صداهای ۶ و ۱۶ کاناله که هر کدام از آنها متناسب با نیاز شما تعیین می شود.
  • به جز  این موارد، سعی کنید که کابل دستگاه بسیار مناسب و با کیفیت باشد و روکش آن، روکشی باشد که کیفیت صدای تولید شده را بیشتر کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین برندهای اکو آمپلی فایر

 

برندهای های بسیار زیادی برای سیستم صوتی خانگی وجود دارد وشرکت ها و برندهای زیادی به تولید سیستم صوتی خانگی می پردازند. برندهایی  مانند سونی و ال جی و پاناسونیک، میکرولب و سیستم صوتی جی بی ال برندهایی هستند که در سالهای اخیر بهترین سیستم های صوتی خانگی را تولید کرده اند.

در ادامه این مقاله سیستمهای صوتی خانگی مشهور و با کیفیت را به شما معرفی می کنیم.

مدل های مختلف سیستم های صوتی خانگی برتر در سال 2024

1.سیستم صوتی خانگی مدل مارشال ME-2133

بهترین سیستم صوتی خانگی 2024                                                                                                                         

این سیستم خانگی جذاب که بلندگوهای آن به صورت دو بلندگوی ایستاده در اطراف آن تعبیه شده است، یکی از سیستم های صوتی جالب است که دارای ورودی کارت حافظه SD است و پورت USB دارد و شما می توانید اتصالات مختلف را به آن برقرار کنید.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد دارای ورودی کارت SD

   

2.سیستم صوتی خانگی جی بی ال مدل  Party Box 1000

جی بی ال مدل  Party Box 1000

این سیستم یکی از  به روز ترین و جامع ترین سیستم های خانگی است که ظاهری ساده دارد و به خاطر قابلیت اتصال میکروفون و پورت USB می تواند خیلی از نیازهای کاربران را مرتفع کند. این سیستم صوتی خانگی یکی از پرفروش ترین سیستم های صوتی محسوب می شود.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد قابلیت اتصال به میکروفون

 

خواندن  میکروفون بی سیم برای چه کسانی مناسب است؟

خرید سیستم صوتی از اکو نوآهنگ: خرید میکروفون رومیزی

 

3.پخش کننده خانگی کنکورد پلاس مدل TH-MX2300L

خرید بهترین سیستم صوتی خانگی                                                                                                                                                                     

سیستم صوتی خانگی 2 کاناله کنکورد پلاس  برای فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. دو اسپیکر بزرگ ایستاده در اطراف آن وجود دارد و به واسطه پشتیبانی از فایل های مختلف ( فرمت های مختلف صوتی) از طریق فلش مموری و پورت USB و همچنین بلوتوث می توانید انواع و اقسام دستگاه‌ها از جمله تلویزیون و کابل های کواکسیال را  به آن متصل کنید. شما میتوانید به این دستگاه دو میکروفون به طور همزمان به وصل کنید تا در مهمانی ها از هر دو میکروفون استفاده کنید.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد ندارد اتصال کارت حافظه SD و صفحه نمایش عددی

  

4.سیستم صوتی میکرولب مدل M310101 Cyclone

خرید سیستم صوتی میکرولب

  این دستگاه یکی از قدرتمندترین دستگاه هایی است که  عمدتا  برای صدای پر قدرت و زیبای خود معروف شده است. این دستگاه دارای ۲ یونیت قدرتمند چوبی است که هر یک از آنها بیش از یک متر ارتفاع دارد و جذابیت  های زیبایی به آن داده است. خیلی از افراد از آنها برای دکوراسیون داخلی منازل استفاده می کنند.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد قابلیت اتصال میکروفون، رقص نور، صفحه نمایش لمسی، رادیو و …

 

5.مدل خانگی سونی CMT-SBT40D

سونی مدل CMT-SBT40D                                                                                                                        

این سیستم صوتی خانگی نیز از محصولات قدرتمندی است که با کیفیت پخش hi fi و فناوری NFC در آن، می توان دستگاه های مختلفی را به آن متصل کرد. این مدل با قابلیت هایی که دارد برای صدای باس بسیار مناسب است.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد قابلیت اتصال به میکروفون و رادیو …

  

خرید سیستم صوتی از اکو نوآهنگ: خرید میکسر صدا

6.سونی مدل MHC-V90

                                                                                                                 

یکی از بهترین و جذاب ترین سیستمهای صوتی خانگی این مدل است که به وای فای و بلوتوث مجهز است و اغلب فرمت های صوتی پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین به فناوری NFC نیز مجهز است  (فناوری NFC امکان ارتباط کوتاه برد را برای اتصال بین دستگاه های مختلف قادر می سازد) و شما می توانید آن را به گوشی همراه خود نیز متصل کنید. ویژگی‌های بسیار زیادی در این سیستم صوتی خانگی وجود دارد که صفحه کنترل لمسی، رقص نور و تایمر برای حالت اسلیپ و اکولایزر به حالت های مختلف پخش صدا از جمله آن می باشند.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد دارد دارد دارد دارد صفحه کنترل لمسی، رقص نور و تایمر برای حالت اسلیپ و اکولایزر به حالت های مختلف پخش صدا، رادیو، NFC، ورودی LAN،

 

7.سونی مدل MHC-V42D

بهترین سیستم صوتی خانگی حرفه ای                                                                                                                                  

سیستم صوتی خانگی سونی مدل  MHC-V42D   یکی دیگر از سیستم های بسیار پیشرفته محسوب می شود. این پخش کننده نیز یک سیستم صوتی حرفه ای است و قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر مدل ها دارد.  این سیستم از فرمت های مختلف صوتی پشتیبانی می‌کند و به دستگاه بلوتوث مجهز است. فناوری NFC و همچنین پورت های USB و HDMI و پورت های مختلف دیگر نیز از ویژگی های این دستگاه هستند.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد دارد دارد دارد دارد NFC، کنترل پنل لمسی، قابلیت اتصال به میکروفون،  مجهر به ووفر، رقص نور، اکولایزر و …

 

8.پخش کننده خانگی میکرولب مدل دیجی ۱۲۰۱

میکرولب مدل DJ-1201یکی از خوش طراحی ترین و زیباترین سیستم ‌های صوتی خانگی که برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها استفاده می شود ، این سیستم صوتی است. طراحی زیبا، ظاهر قدرتمند و نورپردازی جذاب از ویژگی‌های این دستگاه حرفه‌ای است که باندهای ۱۲ اینچی دارد و می‌تواند صدا را به زیباترین شکل ممکن در مراسمات و جشن ها انعکاس دهد. این دستگاه دارای ریموت کنترل میکروفون بیسیم و همچنین سه ورودی مجزا aux است.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد قابلیت اتصال به میکروفون باسیم و بیسیم، مناسب برای جشن ها و مهمانی ها

 

خواندن  تفاوت اکو آمپلی فایر با میکسر در چیست؟

9.سیستم خانگی صوتی سونی MHC-V02D

خرید سونی مدل MHC-V02D                                                                                                                                    

این سیستم خانگی نیز از مدل های جدید و پر قدرت محسوب می شود که باز هم برای مراسم های خانگی و مهمانی ها مناسب است این دستگاه علیرغم اینکه قدرت زیادی دارد، از لحاظ اندازه بسیار جمع و جور است و سوراخ های سه گانه موجود این امکان را به شما می دهد تا شما بتوانید آنها را بر روی یک  3 پایه قرار بدهید. این دستگاه حمل آسانی دارد و به خوبی به سایر سیستم های صوتی قابلیت اتصال دارد. از طریق پورت ها و قابلیت اشتراک گذاری بیسیم می توانید آن را با سایر دستگاه‌ ها همسان سازی کنید.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد کنترل لمسی عمودی و افقی، اکولایزر، NFC، دارای قابلیت بهبود صدا با امکان DSEE و …

 

 10.سیستم خانگی گرین مدل GS325-R

گرین مدل GS325-R

                                                                                                                          

از این سیستم  عمدتا برای اتصال به کامپیوتر استفاده می شود.  این سیستم ها اگرچه با پورت های USB به aux می‌توانند خیلی از نیازهای کاربران را برطرف کنند اما به واسطه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه اصلی نیز محبوب شده اند.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
ندارد ندارد دارد ندارد دارد پشتیبانی از  کارت حافظه SD

 

خرید سیستم صوتی از اکو نوآهنگ: خرید باند و بلندگو

 

11.سیستم پخش کننده صوتی مدل ال جی CM9760

خرید ال جی مدل CM9760                                                                                                                               

این سیستم پخش کننده نیز یکی از سیستم های پرقدرت است که با توان ۳۳۰۰ وات و دو پلیر مشابه با سیستم های دیجی، می تواند صدای بسیار زیادی را تولید کرده و افراد از شنیدن موسیقی لذت ببرند. قابلیت نورپردازی، دو اسپیکر سه درایوری دیجی و اپلیکیشن ریموت از مهمترین ویژگی های این سیستم هستند.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد میکسر ساده دیجی، اپلیکیشن ریموت و …

 

12.سیستم پاناسونیک  SC-VKX95

خرید پاناسونیک مدل SC-VKX95      

این سیستم یک آمپلی فایر 1350 واتی دارد و از لحاظ ظاهری نیز بسیار مدرن و زیبا است.  به جز  امکانات USB و HDMI ،  توانایی پخش انواع فرمت های مختلف صوتی و قابلیت نورپردازی با برنامه‌های مختلف از دیگر مزایای این سیستم صوتی خانگی محسوب می‌شود.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد دارد دارد نورپردازی، ساب ووفر مخروطی و …

 

13.سیستم صوتی سونی Shake 100

                                                                                                                           

در این قسمت قصد داریم سیستم سونی Shake 100 را معرفی می کنیم. این سیستم یکی از جذاب ترین و زیباترین سیستم هاست که طرفداران بسیار زیادی دارد. آمپلی فایر آن توان ۴۴۸۰ دارد . همچنین اسپیکر های چهار طرفه آن ، صدای بسیار زیادی را ایجاد می کنند. بلوتوث USBو NFC هم از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد بلوتوث، OOD و NFC

 

بیشتر بخوانید: تفاوت آمپلی فایر اهمی و ولتی

 

14.پخش کننده خانگی مدل مارشال ام ای ۲۱۳۲

خرید بهترین سیستم صوتی 2024                                                                                                                                             

این پخش کننده نیز به واسطه داشتن شیار کارت حافظه و صفحه نمایش عددی و دو اسپیکر ایستاده در اطراف آن از جذاب ترین پخش کننده ها محسوب می شود.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد صفحه نمایش عددی و پشتیبانی از کارت حافظه

 

15.سیستم پخش کننده صوتی ال جی مدل OK75

                                                                                                                                 

این محصول امکانات زیادی برای پخش با قدرت و شفاف صدا، به همراه رقص نور دارد که می توانید برای مراسم ها از آن استفاده کنید. همچنین دو قابلیت بزرگ DJ Pro و چرخه صفحه گرداننده از ویژگی های جذاب و جالب این دستگاه است.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد  نمایشگر، ریموت، رادیو، رقص نور، ورودی اپتیکال صدا و …

 

خواندن  راهنمای خرید باند

خرید سیستم صوتی از اکو نوآهنگ: خرید باند اکتیو

16.پخش کننده خانگی تسکو TS2080

بهترین لوازم صوتی خانگی                                                                                                                                               

این پخش کننده نیز بلندگوهای بسیار قدرتمندی داردکه قدرتی برابر با ۴۰ هزار وات دارند و پنل حرفه ای تنظیم صدا به کاربر امکان می‌دهد تا علاوه بر نصب دو تا میکروفون به صورت همزمان، تنظیمات مد نظر خود را اعمال کنند.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد 4 عدد ساب ووفر  با سایز 12 و رادیو …

 

17.اسپیکر گرین مدل GS6115BT

خرید گرین مدل GS6115BT                                                                                                                                          

علاوه بر اسپیکرهای که تا الان توضیح دادیم اسپیکر رومیزی گرین نیز یکی از اسپیکرهای بسیار جذاب است که با ۵ بلندگو ساخته شده است و از این رو می ‌توان برای مراسمات بزرگ از آن  استفاده کرد. توان خروجی بسیار خوب ۱۱۵ وات  نشان دهنده این است که این سیستم پخش کننده صوتی نیز، می‌تواند خروجی مناسب بدهد. همچنین یک ریموت کنترل برای کنترل این دستگاه وجود دارد.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد رادیو و کابل مخصوص آنتن رادیویی و …

 

18.سیستم خانگی ال جی مدل OK55

خرید ال جی مدل OK55                                                                                                                                  

این سیستم جذاب و قدرتمند صدای فوق العاده با کیفیتی را تولید می‌کند. قابلیت دیجی و صفحه گرداننده معمولاً در اغلب سیستم های صوتی ال‌جی نیز وجود دارد.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد آمپلی فایر دیجیتال، ریموت کنترل، رادی، رقص نور، میکروفون و …

 

19.سیستم خانگی تسکو مدل TS2182

                                                                                                                         

معمولاً استفاده از جک ۳.۵ میلیمتری صدا باعث میشود که پخش کننده خانگی صدای جذابی را صادر کنند. به همین دلیل پخش کننده خانگی تسکو از این فناوری استفاده کرده است. هرچند که از بلوتوث پشتیبانی نمی کند اما می تواند با پورت USB ، نیاز کاربر را برطرف کند.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد  دارای ورودی صدای کواکسیال

 

خرید سیستم صوتی از اکو نوآهنگ: خرید باند اکو

 

20.سونی  مدل MHC-V83D

خرید سونی مدل MHC-V83D                                                                                                                            

 

‌این مدل نیز یکی از زیباترین و جذاب ترین مدل های سونی در بازار محسوب می‌شود. به واسطه پنل  ضدآب و رقص نور کاملاً حرفه‌ای که بر روی آن سوار شده است می تواند لحظات شیرین را از لحاظ هیجانی ایجاد کند.  این سیستم از فرمت های صوتی مختلف پشتیبانی می کند و یک بلندگوی حرفه‌ای و مجهز دارد. کلا مدل های سونی مدل های بسیار پیشرفته و خوبی هستند که می توانند با پخش صدای ۳۶۰ درجه شور و هیجان زیادی را برای شما ایجاد کنند.

بلوتوث وای فای USB HDMI AUX سایر امکانات
دارد ندارد دارد ندارد دارد فناوری NFC و حالت‌های DJ و …

 

بیشتر بخوانید: تفاوت اکو آمپلی فایر با میکسر در چیست؟

جمع بندی بهترین سیستم صوتی2024

در این مقاله بیست مدل از بهترین سیستم‌های صوتی خانگی را مورد بررسی و تحلیل قرار داریم.جدولی که در زیر هر کدام از این سیستم ها وجود دارد  امکانات مهم و  اصلی آنها را به صورت مختصر برای شما نمایش داده است. از این رو شما می توانید به خوبی در هنگام خرید سیستم صوتی خانگی از آن ها استفاده کنید.

سوالات متداول

 

مهمترین ویژگی های خرید یک سیستم خانگی خوب چیست؟

برای خرید یک سیستم خانگی خوب این 3 مورد را باید در نظر داشته باشید : اسپیکر – آمپلی فایر – جنس و طول کابل

معروف ترین برند های تولید کننده سیستم خانگی کدام هستند؟

برندهایی مانند سونی و ال جی و پاناسونیک، میکرولب و سیستم صوتی جی بی ال برندهایی هستند که در سالهای اخیر بهترین سیستم های صوتی خانگی را تولید کرده اند.

13 دیدگاه در “بهترین سیستم صوتی خانگی 2024

  1. یاور گفت:

    همه‌ چیش‌ خوب‌ بوداما‌ یک‌ ایرادبزرگی‌ که‌ داشت‌ قدرت‌ خروجی‌ هیچ‌ کدومشون‌ راننوشته‌ بودندکه‌ خریداربداند‌ سیستمیکه‌ میخواهدبخردچندوات‌ است

  2. کیان گفت:

    سلام وقت بخیر چطور میتونم قیمت سیستم های صوتی خانگی تون رو بدونم؟

    1. manager.kh گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر لطف کنین با کارشناسان تماس بگیرین.

  3. مونا گفت:

    سلام من سیستم صوتی خانگی سونی مدل MHC-V42D رو تهیه کردم عملکردش خیلی خوبه فقط یک مقدار جابه جاییش مشکله

    1. manager.kh گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر ممنون از خریدتون در حال حاضر محصولات صوتی خانگی جدیدی در سایت موجود شده که می توانید تهیه کنید.

  4. سارا گفت:

    سلام
    بعد از خرید خدمات نصب سیستم صوتی خانگی رو خودتون انجام میدین؟

    1. manager.kh گفت:

      سلام وقتتون بخیر لطف کنین جهت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات نصب سیستم صوتی خانگی با شماره 09123454501 تماس بگیرین.

  5. احمد گفت:

    سلام وقت بخیر به عنوان قویترین سیستم صوتی خانگی کدوم محصول رو پیشنهاد میدین؟

    1. manager.kh گفت:

      سلام وقت شما هم بخیرمحصول سیستم صوتی خانگی جی بی ال مدل Party Box 1000 یکی از مناسب ترین و قویترین محصولات هست که می تونین از سایت تهیه کنین.

  6. نویدی گفت:

    سلام وقت بخیر خدمات پس از فروش بابت سیستم های صوتی خانگی دارین؟

    1. manager.kh گفت:

      بله جهت اطلاعات دقیق تر در رابطه با خدمات پس از فروش سیستم های صوتی خانگی با کارشناسان تماس بگیرین

  7. اعلا گفت:

    به غیر از خرید اسپیکر،خرید آمپلی فایر هم ضروریه؟

    1. manager.kh گفت:

      بله بطور کلی آمپلی فایر یا تقویت کننده صدا برای سیستم صوتی خانگی لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *