مقالات

مهمترین مزیت بلندگوی سقفی چیست؟

اسپیکر-سقفی-چیست-و-چه-کاربردی-دارد؟

بلندگوهای سقفی در سقف نصب می شوند و به دلیل اینکه فضای کمتری را اشغال می کنند توانسته اند جزو پرفروش ترین بلندگوها باشند. در حال حاضر شرکت های مختلف این نوع از بلندگوها را با در نظر گرفتن استانداردهای گوناگون تولید می کنند.  بلندگوهای سقفی که از آنها به عنوان باند سقفی نیز یاد می شود بسیار انعطاف پذیر هستند.

بلندگوی سقفی چیست?!

برای خرید این نوع از بلندگوها لازم است چه باید و نبایدهایی را در اولویت قرار دهیم؟ در ادامه در نظر داریم اطلاعات مفیدی در مورد این نوع از بلندگوها را بررسی کرده و به برخی از نکات دانستنی مهم برای خرید بلندگوی سقفی خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

اگر به دنبال یک بلندگوی ایده آل هستید که صدای بیشتری ایجاد کند، می توانید بلندگوی سقفی مدل توکار را در اولویت قرار دهید.

بلندگو-سقفی-چیست؟

مزیت بهترین بلندگو سقفی چیست؟

در صورتی می توانید از مزایای این نوع از بلندگوها به خوبی بهره مند شوید که هم نمونه های مرغوب را خریداری کنید و هم اقدامات لازم برای نصب آن ها را جدی بگیرید. فرایند نصب در افزایش کارایی تجهیزات صوتی بسیار مهم است. از مهمترین مزیت بلندگو سقفی می توان موارد زیر را ذکر کرد :

  1. بهره گیری از فضای سقف
  2. عدم اشغال محیط
  3. کابل کشی زیباتر
  4. کاهش تداخل آکوستیک
  5. داشتن ویژگی ترانس مچینگ

از آنجایی که این نوع از بلندگوها در سقف یا در سقف کاذب قرار می گیرند، هیچ گونه فضایی را اشغال نمی کنند. به همین دلیل کارایی فوق العاده ای دارند. کابل کشی آنها محیط را شلوغ نمی کند. با داشتن ویژگی های مطلوب، قابل استفاده در همه جا هستند.

خواندن  کاربردهای آمپلی فایر اهمی ولتی

بهترین بلندگوی سقفی چیست؟

اسپیکرهای سقفی در ابعاد و اندازه های مختلف توسط شرکت های گوناگون طراحی می شود ولی به طور کلی می توان آن ها را در دو دسته ی جداگانه طبقه بندی کرد که شامل موارد زیر  است :

کارایی هر یک از این محصولات متفاوت است و متناسب با نیازهای موجود می توانید آنها را سفارش دهید. کیفیت صدای این نوع از بلندگوها با توجه به نوع آن متغیر است. استفاده از بلندگوهای روکار در محیط هایی مناسب است که هزینه یا شرایط لازم برای ایجاد سقف کاذب وجود ندارد. در این صورت می توان از مدل های روکار استفاده کرد. سونا، سرویس بهداشتی، بیمارستان ها و … از جمله مکان هایی می باشد که کارایی این بلندگوها در آنها زیاد است.

بلندگوهای سقفی روکار به دلیل آنکه دارای یک پوشش پلاستیکی هستند در محیط هایی که دارای هوای گرم و مرطوب هستند، کارایی خوبی دارند. در مقابل بلندگوهای توکار هستند که در سقف کاذب قرار می گیرند. استفاده از آنها اگرچه هزینه ی بیشتر را درخواست می کنند ولی ارزش آن را دارد زیرا محیطی شیک و رویایی را ایجاد کرده و کارایی بسیار خوبی دارد. بلندگوهای توکار به دلیل ویژگی های مطلویی که دارند، توانسته اند توجه بسیاری به سوی خود جلب کنند.

خرید-انواع-اسپیکر-سقفی

خرید انواع اسپیکرهای سقفی

در این بخش از مقاله سعی کرده ایم، توضیح مطلبی در مورد بلندگوی سقفی چیست؟ در اختیار شما عزیزان قرار داده و به برخی از مهمترین ویژگی های این نوع از بلندگوها بپردازیم. به منظور خرید بلندگوی سقفی می توانید از خدمات فروش آنلاین ما بهره مند شده و در هر جا که حضور دارید، به راحتی ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. ما اینجا هستیم تا شما از کیفیت بلندگوی خریداری شده راضی باشید. از مهمترین مزیت انتخاب ما برای خرید بلندگوی سقفی می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • کیفیت عالی
  • اصل بودن محصول
  • قیمت مناسب
  • خرید اینترنتی
  • ارسال فوری و سریع
  • دریافت مشاوره ی رایگان برای خرید
خواندن  ترانس مچینگ چیست؟ وظایف و موارد استفاده از آن چیست؟

قرار است برای خرید این نوع از تجهیزات صوتی یک بار هزینه کرده و برای مدت زمان طولانی از کارایی آن بهره مند باشید. به همین دلیل کیفیت را هدف اصلی خود قرار دهید. هر گونه سهل انگاری می تواند دردسرهای زیادی به همراه داشته باشد. شما میتوانید برای خرید این محصول به فروشگاه اکو نو آهنگ مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

بلندگو سقفی چیست؟

بلندگوهای سقفی در سقف نصب می شوند و به دلیل اینکه فضای کمتری را اشغال می کنند توانسته اند جزو پرفروش ترین بلندگوها باشند.

یک بلندگو سقفی دارای چه مزایایی میباشد؟

بهره گیری از فضای سقف_عدم اشغال محیط_کابل کشی زیباتر_کاهش تداخل آکوستیک_داشتن ویژگی ترانس مچینگ

بلندگوی سقفی دارای چند مدل میباشد؟

این نوع بلندگوها دارای 2 نوع بلندگوی سقفی توکار و بلندگوی سقفی روکار میباشند.

تفاوت بین بلندگوی سقفی توکار و بلندگوی سقفی روکار چیست؟

بلندگوهای سقفی روکار به دلیل آنکه دارای یک پوشش پلاستیکی هستند در محیط هایی که دارای هوای گرم و مرطوب هستند، کارایی خوبی دارند. در مقابل بلندگوهای توکار هستند که در سقف کاذب قرار می گیرند.

4 دیدگاه در “مهمترین مزیت بلندگوی سقفی چیست؟

  1. عباس گفت:

    بلندگو های سقفی می توانند از هر دو منبع اهمی و ولتی استفاده کنند؟

    1. haghi گفت:

      سلام وقتتون بخیر، سیستم‌های اهمی نیازی به ترانس مچینگ ندارند، زیرا سیگنال تقویت شده مستقیما به بلندگوها منتقل می‌شود. اما در مقابل سیستم‌های ولتی متفاوت هستند، در این نوع سیستم سیگنال‌های تقویت شده ابتدا به ترانس افزاینده که در کنار آمپلی فایرها تعبیه شده، می‌روند و سپس آماده پخش می‌شوند.

  2. مژگان گفت:

    حرف ندارید مطالبتون به درد بخوره

    1. haghi گفت:

      سلام لطف دارید امیدواریم همیشه بتونیم کمکتان کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *